رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران در برابر همه توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان اسلام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 11 February 2024

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی روز یکشنبه با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر قم، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدیدها و دشمنی‌ها ایستاده اند و در این مسیر کوتاه نخواهند آمد.

وی با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم حاکی از این است که آنان با وجود همه مشکلات دست از نظام اسلامی نخواهند کشید، تصریح کرد: این حضور بانشاط این پیام را دارد که انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حضور مردم از هر سن و قشری در تقویت پایه‌های اقتدار و امنیت ملی تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال‌جاری نیز گفت: ملت ما با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان می‌دهند که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده‌است و هر ساله در روز ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار